
Zwroty i reklamacje
W przypadku chęci zwrócenia zakupionego produktu, prosimy o dołączenie do zwracanego produktu paragonu, oraz otrzymanych gratisów, a także formularza zwrotu, który będzie zawierał :
- numer zamówienia,
- datę zamówienia,
- numer faktury lub paragonu,
- dane osobowe i teleadresowe klienta,
- numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot,
- nazwę i ilość towaru,
- cenę brutto,
- przyczynę zwrotu (nie musi zostać podana),
- podpis klienta.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość uznaje się ją za niezawartą. Kupujący zobowiązany jest do wysłania towaru i musi to zrobić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia.
Formularz zwrotu, może być wysłany razem z produktem, bądź na adres e-mail : [email protected]
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Jeżeli chce Pan / Pani złożyć reklamację dotyczącą kupionego produktu, może Pan / Pani posłużyć się poniższym formularzem, przesyłając go do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Jeżeli formularz nie jest przesyłany wraz z reklamowanym produktem, proszę pamiętać, że celem rozpatrzenia reklamacji możemy prosić o przesłanie nam reklamowanego produktu.
ADRESAT:
Popownia Julita Woźniak
Al.Krakowska 274
02-210 Warszawa
Tel: 577 195 050
mail : [email protected]
DANE KLIENTA:
(Obowiązkowe)
Data zawarcia umowy / numer zamówienia: ..............................................................................
Imię i nazwisko: ...........................................................................................................................
Adres: ..........................................................................................................................................
(Dobrowolne, które jednak ułatwią nam komunikację)
Adres e-mail: ...............................................................................................................................
Numer telefonu: ..........................................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Produkt: ......................................................................................................................................
Zapłacona cena: ..........................................................................................................................
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad):
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................

- Różne formy płatności
- Szyfrowane dane i transakcje